Prekių pristatymas
Prekių pristatymo būdai:
Prekių pristatymas per siuntų tarnybą. Prekių pristatymo išlaidos Lietuvoje (išskyrus Neringą) – 5Eur.
Pirkėjas prekes atsiima pats. Prekes galima atsiimti antradienį ir ketvirtadienį 11-19h, adresu: Vilnius, P. Lukšio 7 (II aukštas).
Pastabos:
- prekių pristatymo terminai Lietuvoje yra 2-5 darbo dienos nuo apmokėjimo už prekes/užsakymo dienos. Jei norimos prekės sandelyje neturime, susisieksime ir pranešime pristatymo terminus.
- Jei užsisakote prekių už daugiau nei 1000Eur, Jums pristatymas nieko nekainuos.
- Vilniaus mieste pristatome nemokamai, jei užsakymo suma yra 100Eur ir daugiau.
SVARBU!
Gavę siuntą būtinai patikrinkite siuntos būklę, ir pastebėję neatitikimų, pažeidimų ar sugadinimų pažymėkite tai važtaraštyje bei surašykite siuntos pažeidimo aktą. Pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista. Apie pastebėtus siuntos trūkumus, atsiradusius pervežimo metu, turite informuoti ir www.foto-shop.lt internetinę parduotuvę.
Prekių grąžinimas
Prekių grąžinimas ir keitimas
Sugedus prekei Pirkėjas gali kreiptis tel.: +370 605 13657 arba garantiniame talone nurodytais prekės garantinio remonto aptarnavimo serviso (-ų) adresais.
Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Civilinio kodekso teises ir pareigas reglamentuojančiomis normomis, taip pat mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Pirkėjas turi teisę per 14 dienų grąžinti Pardavėjui įsigytą kokybišką prekę tais atvejais, kai prekė buvo siunčiama Pirkėjo nurodytu adresu, t.y. kai Pirkėjas neturėjo galimybės tinkamai įvertini užsakytos prekės funkcionalumo ir savybių. Kokybiškų prekių grąžinimui arba pakeitimui Pirkėjas gali kreiptis tel.: +370 605 13657 arba el.paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai
Pirkėjas turi teisę grąžinti Pardavėjui tik tokią prekę, kuri yra nepriekaištingos prekinės išvaizdos ir būklės (originali komplektacija, nepažeista pakuotė, techniškai tvarkinga).
Prekių grąžinimo atvejais galimas ir prekių pakeitimas analogiškomis prekėmis, priklausomai nuo aplinkybių bei sutikus ir (ar) pageidavus Pirkėjui.
Vartotojas, atsisakęs sutarties, turi padengti prekių grąžinimo išlaidas (Civilinio kodekso 6.228(7) straipsnio 1 dalies 8 punktas, 6.228(11) straipsnio 6 dalis ir pan.).
Prekės garantijos galiojimo metu, remiantis LR civilinio kodekso 6.363 str. 7 d., Pirkėjas įsigijęs netinkamos kokybės prekę savo pasirinkimu, per 2 metų įstatyminį garantijos terminą turi teisę reikalauti nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą), pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu; atitinkamai sumažinti kainą, o taip pat vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą.
Pinigai už grąžintas prekes yra pervedami į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą arba grąžinami grynais pinigais.
Jeigu Pirkėjas nėra patenkintas galutiniu Pardavėjo atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, adresu: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroniniu paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai , telefonu: (8 5) 262 6751, interneto svetainėje: www.vvtat.lt, jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/."